20 januari 2015

Tisdag och kvÀllsjobb

Tror att jag har lyckats hitta perfekt balans i min mat idag 👍
Kanske Àr sÄ att jag behöver lÀgga till nÄn skinkskiva eller dyl. varje dag för att jobba upp proteinet.



Frukost: microostpizza med tvÄ skivor röktskinka + 2 koppar te med lite laktosfri mjölk
Lunch: fett-te (25 gram smör, 2 tsk kokosolja, 1 Àgg, gurkmeja)
Middag: lax med bea + 2 koppar te med lite laktosfri mjölk

TrÀning, det som stÄr pÄ schemat Àr mina obligatoriska 20 minuter pÄ crosstrainern.
Tant kÀmpar pÄ för att försöka jobba ner blodtrycket.
Enbart dÀrför kör jag crosstrainern, hade mycket hellre haft ett löpband.
Men sÄ Àr det ju intressen och behov förÀndras och idag finns inga pengar till att byta konditionsmaskin - sÄ dÄ tar man vad man haver.
KonditionstrÀning ok det tror jag pÄ, men att gÄ ner 3-4 kilo - lÀr knappast hjÀlpa.
Eller det har jag ju snart gjort sedan 1/1. Idag visar vĂ„gen -3.3 kgđŸ’Ș👏
Heja mej! Jag tror jag har hittat en sak jag kan förÀndra för att vikten ska börja rasa igen,
frÄgan Àr bara om jag Àr tillrÀckligt tjurig för att lÀgga om gamla dÄliga vanor.
Ha ha, eller tjurig Àr jag ju men just detta Àr ju nÄgot som sitter djupt inne.
TvÄ veckor sÀgs det att det ska ta, sÄ jag fÄr vÀl testa och se om det stÀmmer!
(Uppdatering kommer)

App: Lifesum

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar