20 januari 2015

Tisdag och kvällsjobb

Tror att jag har lyckats hitta perfekt balans i min mat idag 👍
Kanske är så att jag behöver lägga till nån skinkskiva eller dyl. varje dag för att jobba upp proteinet.



Frukost: microostpizza med två skivor röktskinka + 2 koppar te med lite laktosfri mjölk
Lunch: fett-te (25 gram smör, 2 tsk kokosolja, 1 ägg, gurkmeja)
Middag: lax med bea + 2 koppar te med lite laktosfri mjölk

Träning, det som står på schemat är mina obligatoriska 20 minuter på crosstrainern.
Tant kämpar på för att försöka jobba ner blodtrycket.
Enbart därför kör jag crosstrainern, hade mycket hellre haft ett löpband.
Men så är det ju intressen och behov förändras och idag finns inga pengar till att byta konditionsmaskin - så då tar man vad man haver.
Konditionsträning ok det tror jag på, men att gå ner 3-4 kilo - lär knappast hjälpa.
Eller det har jag ju snart gjort sedan 1/1. Idag visar vågen -3.3 kg💪👏
Heja mej! Jag tror jag har hittat en sak jag kan förändra för att vikten ska börja rasa igen,
frågan är bara om jag är tillräckligt tjurig för att lägga om gamla dåliga vanor.
Ha ha, eller tjurig är jag ju men just detta är ju något som sitter djupt inne.
Två veckor sägs det att det ska ta, så jag får väl testa och se om det stämmer!
(Uppdatering kommer)

App: Lifesum

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar