26 januari 2015

Måndag. Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon!
Dags att se till att det blir en bra vecka :-D

Förra veckan blev det lite si så där med träningen, då jag var ensammen med barnen två dagar 
+ att blodtrycket spökade mer än vanligt.

Så den här veckan tänkte jag satsa extra på konditionsträning.
Minst 30 minuter crosstrainer (alt löpning om jag tar mej ut) varje dag 
istället för de tidigare 20 minutrarna.
Låter kanske inte så mycket, då jag inte kört crosstrainer på ett tag så vill jag börja lite försiktigt.

Veckans grova middagsplanering:
Måndag: stekt lax toppad med knaperstekt bacon
Tisdag: kycklingfilé med smörstekt vitkål
Onsdag: soppa (kylskåpsrensning)
Torsdag:omelett
Fredag: köttfärs
Lördag:
Söndag:

Frukost: Ett par koppar vanligt te (Jepp. Jag älskar te)
Lunch: Blir som vanligt fett te. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar