26 januari 2015

30 minuter - check!

Idag tog jag mej i kragen och kämpade på, efter 15 minuter kändes benen som köttfärs. Men jag fortsatte i samma tempo, och ett tu tre hade mina 30 minuter gått.
Mycket tack vare musiken, har hittat en ny favoritlista att lyssna på.
Det är bara att kämpa på, träna lite hårdare så kanske jag kan vinna fajten mot generna och blodtrycket om inte så kommer jag vara lite mer vältränad än nu ;-) kanske tom kan komma tillbaka till den form jag en gång i tiden hade...


Dagens träning:
30 minuter crosstrainer 9,6 km

Dagens mat
Frukost:
2 koppar te med en gnutta laktosfri mjölk

Lunch:
Fett-te: 25 gram smör, 1 msk kokosolja, - ägg och hett te. Mixa snabbt. 

Middag: lax med gurka, mini-tomater och en stor klutt Lohmanders vitlöksbea.

Efter träning: aminosyror. Testade en nysort som luktar bittermandel och smakar som en blandning av DrPepper och Trockadero :-p *slurp*

Kväll: två stora koppar te med en skvätt laktosfri mjölk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar