19 oktober 2014

Söndag...

Har lite lagom söndagsångest.

Har iallafall överstökat steken medans vi gick på långpromenad hela familjen, tvättat lite,
svurit över och karvat min allra första och kanske sista pumplykta ;-)
Finns det någon därute som behöver jobba bort lite ilska eller energini så kan jag verkligen rekommendera att gröpa ur och karva sig en egen pumpa.

Tog även och beställde ett par tre storlekar försmå jeans, ett par nya smal jeans att kämpa sig i.
Dåraktigt? Troligtvis :)  250 kr för ett par G-star jeans kändes som en bra deal.
Även om jag får kämpa ett tag för att komma i dom.

Snart ska store killen iväg på säsongsavslutning med fotbollslaget 
och jag ska nog ta mej en kopp te.
Vi tänkte göra dom sällskap sedan bär det var dags för mat, men hoppar över det 
då Wille är mer vild än tam idag. 

Uppdatering: Steken var helt förstörd, så det blev pizzerian iallafall.
Jag tog en kebab ubåt, åt innehållet och lämnade skalet kanske inte ultimat men funkar.
Imorgon så blir det pumpasoppa - vilken överraskning va :-D
Måste ju göra något med innehållet i pumpan med. Fröna ligger på tork och ska rostas sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar