14 juli 2014

Ganska nöjd med dagen trotts allt :-D

Började dagen med en tesked kokosolja och sedan med en mindre bra frukost (fincrisp med färskost och ett par tre koppar te) vilket straffade sig innan lunch då jag blev vrålhungrig.
Får helt enkelt ha lite bättre koll på mina kolisar. Lesson learned.
Lunch blev en burk osötad kvarg med hallonsmak, oväntat god och en matsked kokoschips.
Middag blev två kokta ägg med kaviar.... Not so lchf men lite Kalles måste jag ha då och då.

*gratis smygreklam* har även börjat äta Cellu-loss från Herbalife för att nu i värmen slippa lägga på mej en massa extra vätska och det märks att det driver på en del och så ska de ha uppiggande effekt.
Känner mej rätt slutkörd nu men har bara ätit dom några dagar nu, så det är väl lite tidigt att uttala sig om den uppiggande delen.

Träningen blev ett för mej tufft magträningspass innan det var dags att skeppa iväg ongan te dagis.
Sedan en kortare backträning, hade tänkt mej att wogga (gå-jogga) upp för en mastig backe,
men björnskräcken i kombo med snabbt tilltagande svärmning av diverse blodsugare gjorde att det blev ett kort men intensivt pass i backen och sedan lite ben/balansträning hemma på bron.
Har hittat ett pass med 5 övningar som kändes nyttiga och som tog bra på mina otränade ben,
så det ska jag fortsätta med så får vi se om det ger resultat i löpningen ;-p 

Njut av sommaren nu gott folk, snart måste vi njuta av hösten:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar