21 juni 2014

Dagens tanke

Gick av ren nyfikenhet in på Facebook annonsen ni vet 
köp ett par rumpformandejeans få ett flak Celcius...

Men varför? Är det inte bättre att göra sina squats?
Det tar inte många minuter per dag och resultaten kommer snabbt.
Bättre att ha en snygg rumpa med som utan jeans ;-)
Visst rumpjeansen funkar ju så länge som man har dom på sig,
men det kan ju va trevligt att ha en snygg bakdel i en tight klänning eller så med.
Blir så sabla knöligt om man ska ha rumpjeansen under, tror ni inte?

Har latat mej lite med squatsen nu i midsommar, 
men imorgon ska jag köra mina minst 150 st/dag.
Idag har jag bara tränat magen och gått en långpromenad med vovven.
Imorgon blir det löprunda+magträning+squats!!!
Inbillar mej även att squatsen hjälper mej i löpningen med :-)
Känns som jag springer bättre när jag gjort mina squats, 
fast jag igentligen borde vara rätt då mör i benen...
...så jag kommer fortsätta med min lilla vardags träning.
Hoppas på att kunna få in en lika bra rutin för magträningen med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar