1 februari 2016

Glöm inte bort att ta hand om varandra

Idag är det tre år sedan min pappa slutade kämpa,
efter många års sjukdom så orkade han inte längre.


Vaknade med tårar i ögonen...
det är okey att det gör ont.

Göm inte bort de som finns runt om kring just nu,
man vet aldrig vilka vägar livet har åt en så lev i nuet
och glöm inte bort att visa de du älskar att du älskar dem.

För mej var det även ett uppvaknande´.
Jag tänker kämpa för att undvika de sjukdomar
som ligger i mina gener.
Jag vill inte att mina barn ska behöva uppleva en förälder
som går bort allt för tidigt,
OCH jag vill hinna träffa mina barnbarn
- och skämma bort dom riktigt mycket när den dagen kommer ;-)



1 kommentar:

  1. These sorts of protein shakes are intended to diminish the over the top fat of the body and you can just utilize this sort of protein shakes as the weight reduction supplement. It is additionally critical to realize that all feast substitution shakes contain proteins yet not all protein shakes can be utilized as the supper substitution shakes.

    SvaraRadera