29 januari 2015

Vecka 4

-3 ynka hekton, vilket ger -4,6 kilon i år (ett snitt på 1,15 kilo/vecka).
Vill komma upp i 1,5 kilo per vecka, så jag får försöka hålla lite bättre koll på maten
och ge lite till i träningen :-D 
Men jag är riktigt nöjd ändå med -4,6 kilo på en månad!
Heja mej! Duktigt jobbat! Det här fixar vi!

Kände mej lite nedslagen efter Biggestloser i går, där går de ner typ 10 kilo vecka 1.
Helt sjuka siffror, men så gissar jag att de bryter ner kroppen en hel del innan uppbyggandet börjar.
Å andra sidan kan jag erkänna att jag inte tränar 8 timmar om dagen,
har ingen som står och vrålar åt mej att jag ska kämpa hårdare eller som berättar vad jag ska äta.

Tog iaf och peppade mej med hjälp av ett badlakan.
Ett badlakan som knappt gick runt mej när det köptes in,och nu finns det gott om plats :-D 
Så även om det inte alltid känns så, så har jag krympt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar