24 december 2014

God jul!

God jul och god helg på er!

Njut av ledigheten och varandras sällskap, glöm inte bort att ta det lugnt mitt i allt julståhej.
Christmas is n't all about the gifts ;-) (or the julbord). Även om jag är väldigt nöjd med de julklappar jag fått. S hade pysslat varsin snögubbe åt oss en med rosa hatt till mamma och en med blå hatt till pappa :-D
Jätte söta små snögubbar som fått plats brevid ljusstaken på köksbordet.
Av min man fick jag ett helt underbart ljuvligt armband i "roséguld" från Pilgrim med ett par matchande örhängen som jag valt ut själv ;-p och tre snygga stela armband som man kan köra antingen allehopa på en gång eller för sig. 

Vi fick snö till jul iallafall även om tom vi jämtlänningar tvivlade på att julen skulle bli vit i år. Vi får se vad det blir för väder imorgon. Är det ok temperatur så blir det kanske en liten lagom skidtur med hela familjen, eller så kurar vi inne med Lego, pussel och Twenga.

Gillar ni klänningen? Då min fina julröda klänning blev väldigt kortlivad (och ja jag blev lite ledsen då jag var så nöjd med den) fick nyårsklänningen från Vila ställa upp som julklänning med. 
Marinblått funkar ju alltid, 
och paljetter är ju festligt -så varför inte? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar