19 november 2014

Onsdag och tillbaka på jobbet

Idag är det pappans tur att vabba 
och vi håller tummarna för att W glatt kan skutta till dagis imorgon.

Morgonen höll på att börja lite spännande då jag morgon trött 
skulle slänga i ett par kuber ingefära i morgon thet. 
Upptäckte i sista sekunden att jag hastigt och lustigt fått med mej vitlökskuberna istället.
Det hade ju kunnat ge ett ordentligt uppvaknande ;-)! 
Vem vet det hade kanske funkat mot min onda hals, 
men jag gissar att andedräkten inte hade blivit så trevlig.

Just nu sitter jag med min riskudde i famnen och förbannar min förrädiska kropp.
Jag hade så ont på vänster sida av magen igår att jag ett kort ögonblick trodde att jag ärvt Willes kräksjuka, men nej då det är bara de där förbannade hormonerna som spökar.
Bara att behandla med värmekudde hela dagen, så får jag hoppas det släpper snart.
4 kg + på vågen gör mej inte gladare precis, även om jag vet att det är övergående.

Så då har jag gnällt av mej lite, ska till jobbet om en stund och vara trevlig.
Le, bara le :-D 

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar