27 september 2014

Snabb sammanfattning av helgen

Har haft en mysig men något tyst helg i Åre.
Förkylningen har förvandlats till rejält ont i halsen, så jag är mer gestikulerande än talför.
Försöker vila rösten, och undvika smärtan som kommer fort som tusan när jag öppnar munnen.

Vi har myst, druckit  en massa varma drycker, shoppat lite, hängt i loungen på hotellet, tittat på marknaden (som säkert hade varit hur härlig som helst om det inte varit blåst och regn ute, 
tycker lite synd om de stackars torg gummorna och gubbarna), fikat på delin, varit in på chokladfabriken, provat min favorit jacka nr 1 i Peak butiken OCH i år så passar den perfekt 
-helt sjukt hur man bara kan dra på sig en jacka och få en helt underbar figur 👄 i vinter får jag hålla tillgodo med dunjackan jag köpte förra året men nästa år då tänker jag allt unna mej en Peak jacka i storleken mindre 👍

Njut ordentligt av det som är kvar av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar