18 augusti 2014

Hemma och tillbaka till verkligheten

Gårdagens sena middag blev grillkorv med högkötthalt, två skivor gnisselost, en rejälsked smörstekt spenat med lite vitlök och en skvätt mjölk i.
Dagens frukost/brunch bacon, ägg, champinjoner och en fettkaffe.
Om man jämför det med gårdagens hotellfrukost så är det inte fyskam. 
Gott lagomt av allt och igår fick jag sur mjölk i mitt morgon te, behöver jag säga att jag hoppade över mitt te :-S skit snuskigt när man häller på mjölken och det börjar flyta upp små klumpar.

Fick mina två sista Skaldeman böcker igår, så nu är väl samlingen näst intill komplett (saknar den första GI-noll boken), har ju lite tid på mej att läsa på väg ner till LCHFloppet så det blir ju bra.
Har även laddat upp med mina favorit träningslinnet från Nike, tyvärr så fanns bara ett i min storlek så jag får väl lägga på ett kol så jag kan ha strl S utan å skämmas :-D
Peppningsplagg är alltid bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar