23 juli 2014

Nu är det bara en månad kvar

till LCHF loppet.


Börjar bli nervös över vilken temperatur det kommer att vara, är ju inte så värmetålig =S
Som det har sett ut de senaste dagarna så får jag allt ta och pallra mej upp kl 5 på morgonen
om det ska vara någorlunda ok temperatur att träna i.
Det funkar ju det och om jag ska vara ärlig så är det rätt härligt ute den tiden på morgonen,
en får ju passa på å träna innan knoppen vaknat till  ordentligt och fattar vad man håller på med ;-P
Strategi min kära, strategi.
Idag gick det inte så bra med springandet då jag var så stel att jag trodde att det fanns risk för att jag skulle skada mina stela bakhasor, men bättre med en promenad än ingen träning alls.
Ska pröva att hälla i mej ordentligt med vatten idag och köra min benstyrka ikväll,
och känna efter lite hur det känns.
Ska nog även be älsklingen att ta till nävarna och banka lite på benen/rumpan så att de mjuknar lite.
Kanske låter underligt men det funkar =)


Ta det lugnt i värmen, och drick gärna ett par extra glas vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar