7 juni 2014

Sista dagen att träna inför Vårruset 2014

Och här kommer den osminkade sanningen, jag har inte tränat alls som jag borde.
Fotot är taget efter gårdagens träning, varmt/kvavt, svettig och törstig var jag.
Så from nu ska man springa så får man se till att inte slarva med vätskeintaget.
Det är ju igentligen inte så svårt att se till att få med sig en flaska vatten även om man är på språng,
så varför gör man det bara inte? Ja det kan man ju fråga sig.

Men nu har iallafall jag och min man börjat ta långvändor tillsammans igen :-D
Det känns bra, vi får kvalitetstid för oss själva samtidigt som man har någon som peppar mej
till att ta i lite extra när orken tryter och J får någon som hjälper honom att hålla nere tempot *rodnar*

Igår var det riktigt motigt men jag tog mej runt, och någonstans där inne
så hoppas jag ju att det ska bli lite lättare för varje träningspass.
Vet inte vem jag försöker lura, men jag vet att jag klarar med än förra året
även om det slarvats alldeles för mycket med träningen, men det var då.
Nu är det bara att se frammåt och jobba på att slita ut de nya löparskorna.

Ikväll så ska jag se om jag kan ta mej precis 5 km varken mer eller mindre,
som en liten test inför måndagens Vårrus.
Imorgon blir det vilodag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar