31 december 2016

Må 2017 bringa lycka och välmående!

Avslutar 2016 med en rejäl sovmorgon,
så skönt att få snudd på 12 timmars sömn :)
Vet inte när det hände senast.  De senaste veckorna är det första jag tänkt på när jag öppnat
mina gröna på morgonen är "När får jag gå och lägga mej?"
Idag tänker jag bara hänga iallafall tills det är dags för middag,
varför inte njuta av den sista dagen på året?

2017 hoppas jag kommer med lycka och välmående.
Om inte så får man försöka skapa sin egna lycka, curla den lite...
...dalta lite med den.
Vara tacksam för de små vardagliga sakerna här i livet.

Och så är det dags att börja ta hand om mej själv.
Socker är min drog, men jag är inte socker och jag mår inte bra av socker.
Dags att bryta sig ur sockertrollets långa vassa klor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar