16 juni 2015

Fotobomb! :-D


Först lite foton från i helgen. 
Hela familjen tog en roadtripp mot huvudstaden för att gå på dopet för den sötaste lilla kerub-bäbisen jag mött <3 lockigt hår och ett litet änglasnsikte och små söta knubbiga bebisarmar. 
Vi passade även på att gå på Grönan i söndags och mina fötter är fortfarande ömma *skrattar* det var kul även om jag inte tordes åks några riktiga karuseller pga mitt blodtryck. Litar inte riktigt på att det är riktigt ok ännu, men det kommer fler chanser och barnkarusellerna ska inte underskattas de heller. 
Happy kidz, happy patents ;-p
En riktigt trevlig liten tripp.


Och så dagens lilla nöje.
Passade på att slåupp mitt nya utställningstält, pop-upp är bra grejer.
Höll på att trixa lite tills jag insåg att de skickat tältet ut och in, 
och då på ett litet kick gick det upp
- ta da! 
Passade på att låta pälsklingen bekanta sig med det, så han fick ligga i sin hubdvagn och gnaga på ett kycklingtuggben. 
Han såg rätt nöjd ut :)
(Älskar att fynda på nätet, nu är jag ute efter en såndär valphage med. Tips? :))

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar