19 april 2015

Då mina vänner

var det söndag igen.
Jag/vi har veckohandlat sedan satte jag mannen i mitt liv på å snabbstäda golven medans jag gav mej ut på en skön men blåsig kort tur.
Blev linnepremiär samt att jag passade på att testa mina nya rosa godingar från Newbalance och mina nya rosa kompressionssteumpor från Newline.
Så skönt att slippa långärmat och vindjackor! :-D
Passade på att fixa iordning två kryddsmör då det var bra pris och fräscha kryddväxter från Ica I <3 Eco på Maxi, blev ett kryddsmör med timjan, vitlök, salt och peppar och ett med pizzakrydda (hittade en rolig färsk blandad pizzakrydda). Timjansmöret finns som recept på http://mariaskokbok.blogspot.se under kategorin Midsommar. 
På Maxi hittade jag även den söta lilla lådan till förvaring av kryddväxter, 
älskar den! 

#löpning #lchfochträning #running #rosa #pink #newbalance #newline #nike #cardio 
#köksträdgård #miniväxthus #cleaneating #ekologiskt #kryddväxter #ikea #maxi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar