21 februari 2015

Ute skiner solen

Och jag sitter/står inne vid skrivbordet och dricker kaffe och kollar igenom #BiggestlooserSverige2015 på paddan,
samtidigt som jag längtar ut.
Tänk att få vara ute och springa i det fina vädret! Eller bara ta en promenad! *suktar*
Har kört lite vadhävningar/squats och anmält oss till hundutställning i #Sollefteå 14/3, det är #SollefteåBHK som håller i den. Vi skulle ju ha varit på en i Birsta idag men det är ju kul å hänga en lördag på jobbet med *himmlar med ögonen*.
Nä dags å tänka lite positivt.
Jag får sluta 2,5 timmar tidigare två dagar nästa vecka (för jobbet idag).
Den tiden tänker jag spendera tvärs över gatan från där jag befinner mej just nu #friskisochsvettis.
Det ska bli skönt att kunna köra ordentlig träning i gymmet 2 ggr nästa vecka! 
Eller ok det kommer göra ont, men träningsvärk är den enda sköna smärtan!

Idag ser schemat ut så här:
Jobb 5 timmar
Veckohandling
Bortbjuden på middag
Soffhäng eller om det inte blir allt för sent en löprunda :-D

Trevlig helg på er! 
Ni som kan, hå ut och njut av den tidiga våren! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar