4 februari 2015

Mitt i kvällsveckan

och jag har ont överallt.
Det är ju helt underbart! Träningsvärk är ändå på något sätt en skön känsla.
Vad gör det om axlarna är stela, det känns som om någon konstant nyper en i rumpan,
triceps protesterar om man råkar röra dom lite för mycket, låren är stela...
...inte särskilt mycket alls vill jag påstå. 



Har vilodag idag då jag var på Halva Lindhas föreläsning efter jobbet,
men fick iallafall 45 minuters rask prommenad i kylan.
Hade frost fulla ögonfransarna när jag kom in till stan, han shoppa en födelsedagspresent till blivande sexåringen och en fin anteckningsbok till mej själv innan det var dags å ge sig iväg till föreläsningen.



Imorgon är planerna = löpband på morgonen och cirkelfys med "träningsdate" efter jobbet.
Det blir trevligt :-)! 



Fredag blir det bara morgonträning på gymmet, vi får se vad kroppen känner för då.
Kondition eller kanske ett benpass- vi får se.

Jobbigt? Faktiskt inte. Inser mer och mer hur mycket jag saknat gymmet.
En gång för länge länge sedan, kunde jag spendera ett par timmar i gymmet på förmiddagen och sedan komma tillbaka på eftermiddagen för nån form av gruppträning.
Sedan kom vuxenlivet och la sig i lite, med heltidsjobb och ansvar, sedan latmasken, 
sedan brist på gym. Men I'm back! 
Visst låååångt ifrån i samma form, men jag jobbar på saken ;-)
Funderar på om jag ska ta i j boka in den där pt-timmen...

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar