6 februari 2015

Invägning.

Första invägningen i februari -6,4 kg!



Har börjat fundera på en sak som faktiskt gjort att jag har gett mej en extra klapp på axeln.
Hur många med min vikt springer 5 km lopp? Tränar gruppträning på gymmet? Springer på löpband?

Vägde över 100 kilo när jag sprang mitt första vårrus, 
klarade hela varvet utan att stanna eller gå.
Självklart inte på nån super tid, men jag klarade av det! 

Så även om man inte är 100% nöjd med sin kropp eller vikt så har man faktiskt ett val,
gå och gömma sig eller leva! Jag har valt att leva! 

Körde ett cirkelträningspass igår och nej jag klarade inte alla övningar, men jag försökte.
Är riktigt nöjd över att jag lyckades få till något som iallafall liknade en armhävning på balanspkattan.
Armhävningar har aldrig varit min grej, överviktig eller inte.
Men det är kanske dags att öva upp den tekniken, då alla gruppledare på gymmet tycks älska armhävningar ;-) 

Bara kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar