27 januari 2015

Prepp

Nästa vecka bär det av mot en ny arbetsplats, och idag har jag preppat lite :-)

Pälsklingen har fått besöka sitt blivande dagis och han älskade alla hundar *duktig vovve!* så det känns bra.
Han prov kissade även på mattan men tji fick han då matte satt på honom skvätt skyddet. Ska se till å skicka med det och lite extra trosskydd att lägga i tills han skvätt klart lille pissmyran min <3.

Sedan har jag skrivit in mej på tanternas favorit gym = Friskis och Svettis. 
Endast en logistik fråga för min del då jag kommer jobba i huset mitt emot.
Men det kan nog bli bra, ska testa art köra lunchträning och sedan träna längre stunder när jag jobbar kväll. 
De har iaf yoga, familjegympa, spinning, cross och en del annat så det blir säkert bra.

Fick även hem mitt nya fina Yogalinne som jag beställt. Det visade sig att det var lite vadderat framtill as IF jag behöver fylla ut tuttarna, men det satt riktigt snyggt ändå och är lite längre än mina vanliga träningslinnen. 
Och en ny sport-bh, då det kan va trevligt att ha en extra om man ska träna mycket.

Sedan har jag bokat en tid...
Hoppas nu bara att jag får ledigt *håller tummarna*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar