16 januari 2015

Ibland så känner jag bara för att skita i allt

Den här månaden har jag fått kämpa, slita mitt hår och fått hål i plånboken pga en enda person.
Om denne person är villig att sätta mej i denna knipa och bara rycka på axlarna åt det,
platsar då den personen i mitt liv? Så jäkla kul tycker inte jag att det är.
Just nu känns det som jag tryckt på paus knappen.
Pausa är en sund sak att göra närmande behöver tid att tänka.
Ska jag vara ärlig så känner jag för att be personen att dra någon stans...
...att växa upp, och sluta röra till mitt liv.
Bort med den dåliga energin, in med den goda energin.
Mer focus på undertecknad. Bryt ihop och kom igen!
Drick mer vatten, rensa ut, öka konditionen och förhoppningsvis orken.
Ge kroppen den mat den förtjänar och mår bra av.
Ta hand om kropp och själ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar