11 december 2014

Torsdag

Värsta jobbdagen på hela veckan idag, men snart så är denna sena jobbvecka slut.

På något sätt måste jag försöka göra något bra av kvällsveckorna.
Alltid är det något som går fel, eller någon som blir sjuk, stressen bara osar om mej och jag överäter = onödigt.
Att min jobbdator plötsligt blivit segare än sirap gör ju inte direkt att stressen minskar, även om jag försöker ta det lugnt. Har bett om en ominstallation, själv var jag rtydligen inte människa till att få till det med knapptryckningarna.

Ska bli bättre att följa Lifesumappen, har man fyllt sin matkvot eller kolhydratskvot så är det så (punkt). 

Skulle ta ut vovven på snabb morgonrastning och den lille kaxige började plötsligt morra väldigt otäckt, han som aldrig morrar annat än bus-morr och så skulle han upp på bakbenen och tokskälla. Insåg rätt snabbt att okey bu är det något här i närheten så vi tog och styrde stegen hemmåt. Vill inte veta om det är räven som varit framme eller något aningens större som brummar och äter blåbär och kanske eventuellt kaxiga små hundar. Better safe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar