22 november 2014

Snabbis ;-)

Lite av våran lördag. 

Grabbarna har spenderat dagen hos farmor och hjälpt till med lussekattsbaket. Vi gick på stan en snabbis, och jag fick en stor överraskning från min man = en maffig adventskalender från Bodyshop. 
Hittade även ett par vad jag tror är sköna leggings från Zizzi, en pepparkakehatt/
julröd skjorta\Angry Birds slips till Wille från H&M.
Sedan har vi även hunnit med veckohandling på Maxi och påbörjat adventsstökandet. 
Tänk vad mycket roligare det är att knyts mina älskade och hatade vackra rosa knytlängdsgardiner med ett glas vitt i närheten ;-) Gardinerna är lika älskade när de väl kommit upp -som jag hatar dom när jag står där med armarna krampandes ovanför huvudet medans jag knyter de finaste rosetterna jag kan. Knäppt ja, men det blir bra till slut :-D
Nu ska jag inte göra mer idag!
Imorgon ska jag plocka lite innan Wille har en lunchdate, 
då han ville bjuda den planerade lekdejten på pannkakor imorgon. 
Så imorgon ska här stekas pannekekas;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar