13 november 2014

Godmorgon världen!

Blev ett kort pass på crosstrainern, 20 minuter.
Ett rätt lagomt pass när jag inte stått på den sedan tidigt i sommras.
Har väl inte tränat på en månad kanske då förkylningarna avlöst varandra 
och sedan kom en period med migrän på det, men nu börjar jag lite försiktigt igen :-D

Min tränings app. vägrade gå igång :-/ kunde inte logga på manuellt och mot FB så hamnade man bara i en loop, blev inloggad ett par sekunder och sedan gick den tillbaka till inloggningssidan.
så tips på träningsappar som fungerar bra på IPhone (4s) mottages tacksamt.


Hann även med att träna min lille pälskling, nu ligger vi i hårdträning för att se om det är så att han kan tänka sig att lära sig att gå fint på kommando.
Vi tränar två-tre gånger om dagen i lagomt korta pass, samtidigt som jag försöker öva in klickern.
Imorse blev det både att ta ögonkontakt, gå fint och stå på trimbordet.




Ta hand om er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar