6 oktober 2014

Omstart, tack!

Idag blev det en sådär alldeles underbar start på dagen,
så man skulle bara vilja starta om.
Vart sitter den knappen mån tro?


Fönster lämnades på vid gavel i den kalla morgonen = lite så där lagom iskallt i hallen när vi ska hoppa i ytterkläderna, sparkar och slag utdelades av bägge gossarna.
Bara att upprepa mantrat "Det är rart med barn. Det ÄR rart med barn."
Nästan framme vid dagis skola så inser jag att en av gossarna dragit på sig sin fina jacka
istället för den han ska ha till dagis, och den andre har glömt sin frukt.
Ingen tid att vända om så det får gå ändå.
På jobbet så börjar jag dagen med att klanta till det med ett lösenord...
och det slutar med att jag loggar på mej lite senare än jag borde =S


Men NU kan det bara bli bättre (hoppas jag).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar