2 oktober 2014

Idag var det katternas tur

att få provsmaka Purina ProPlan som de får testa via Smartson.

Katterna gav två tummar upp för smaken.
Matte tyckte att det var skönt med en neutral doft
(då torrfoder till katter kan lukta rätt illa) och bra storlek på de små foderkulorna.
Skulle absolut kunna tänka mej att prova köpa hem detta foder till min lilla kattflock.
Finns lite olika sorter så att man kan hitta ett foder anpassat till kattens behov.
Går man in på sidan så finns det en bra guide där man kan fylla i lite uppgifter om sin katt
och få förslag på vilken foder som kan passa.




2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag är med i en tävling Loreal håller, där priset är min dröm! Att få titeln Loreal Paris Trendsetter 2015, man får göra allt som har med mode att göra allt ifrån att åka på modeevent och chansen att träffa stora kändisar inom mode. Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig om du gillar mitt bidrag! http://lorealparis.se/all-about-style/3412/ Tack på förhand, kramar Sanna! / Www.fashionjoint.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej var in och tittade på din sida och röstade ;-)

      Radera