15 september 2014

Tillbaka på måndag (igen)

Har börjat vakna 5 på mornarna och har jätte svårt att somna om.
Känner mej faktiskt lite piggare.
Kan det vara den där beryktade ketospiggheten som kickat in?

Började morgonen med att kolla in hur det röstats i kommunvalet.
Ska man bli mest brydd över antalet som lät bli att rösta typ 1/5 
eller det faktum att SD fick 1 mandat?
Dom som röstat har ju iallafall nyttjat sin rösträtt.

Denna vecka jobbar jag kväll, tycker inte om det alls då man hinner ännu mindre än vanligt.
En kopp grönt te, och så ska jag ta ut pälsklingen på en morgonpromenad.
Alla sorters motion är bra och då jag har ont typ överallt har jag inte tordats testa kettelbellen.
Ingen mardröm i natt, det måste ju betyda att jag haft lite mindre ont:-)
Ska ge mej på mitt nya tortyrredskap sedan, en sådär rulle man kan mjuka upp stela muskler med.
Kommer göra ont, men förhoppningsvis bli bättre.

Gör veckan bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar