29 september 2014

Bye, bye. I´m off to work. Or as i like to call it "airconditioned hell".

Måndag igen.


AC-n surrar olycksbådande över huvudet.
Jag undrar jag om det inte är lite ansvarig över alla förkylningar.
Tänk alla baciller och andra spännande partiklar som den skuffar omkring runt oss
måndag-fredag, vecka efter vecka.


Förkylningen håller greppet, men igår så kändes halsen ganska så bra så vi får se hur det går idag.
Man pratar ju inte fullt lika mycket hemma som på jobbet.
Hemma kan jag ju faktiskt välja att vara tyst ;-p (om jag vill menar jag=))


Är så sugen på att komma igång och träna igen.
Som det ser ut nu så får jag nöja mej med att träna pälsklingen att gå fint och se söt ut, hantering osv och kanske lite promenader.


Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar