26 september 2014

B-day

Då har man alltså överlevt 34 år på denna jord.
För 5 år sedan vid den här tiden så höll jag precis på att repa mej från en långtids sjukdom.
Idag firade jag in med en 7-8 nysningar så där strax innan väckarklockan ringde.
En förkylning även om den är jobbig är bara en droppe i havet och det går över.

Börjar dagen med ett par-tre koppar te för halsens skull.
Äta är jag inte så sugen på.
Ska gå ut med pälsklingen samtidigt som vi tränar lite 
och sedan se om jag kan få ongan att se någorlunda tjusiga ut inför dagens fotografering.
W har dagisfotografering (S hade igår) och så är det syskonbilder idag.
Självklart så visade det sig att den tröjan jag hade tänkt till S hade en liten fettfläck 
så då var det bara att snabbt tänka om.
Tror att han använt tröjan kanske en eller två gånger så han jobbar fort den där ungen.
Fick bli samma skjorta som han hade på skolfotograferingen igår istället,
så de mesta små problemen här i livet löser sig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar