20 augusti 2014

Inte många dagar kvar nu...

På lördag går starten för #LCHFloppet.

Har känts lite skrämmande så här på slutet då jag inte fått de resultat jag vill ha.
Men dagens löprunda gick ju riktigt bra :-D
Första km låg på knappt 7 minuter, för en långsam tjockis så är det en riktigt bra tid.
Avslutades med lite avslappning på studsmattan i regnet...
och en dusch med rejäl skrubbning med badborsten och sedan fick jag hjälp
att stretcha mina stackars stela ben/rumpa.
Ikväll blir det fotbad för mina fossingar så de är i topptrim ;-) 
och kanske lite massage och mörbultning av den stela ändalykten.

Håller på att fixa iordning inför fredagens lilla nätta biltur från Jämtland till STHLM,
med två knoddar och en hund som tack och lov älskar åka bil.
Ungarnas surfplattor är på laddning, ska ta å göra i ordning kameran med, och ladda handbagaget.
Fröknäcke på gång i ugnen, ska göra en sats majonäs så jag kan göra Sten Stures ostplättar att ta med och knapra på efter vägen (har även laddat med Babybells, ölkorv och vatten), tvättar som en galning för att slippa ha något sådant som väntar när vi kommer hem på söndag.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar