5 augusti 2014

Dagen i bilder

Värmen fortsätter, katten trycker i buskarna om dagarna.
Själv ställde jag väckarklockan på 6 imorse i hopp om en lite svalare temperatur,
strax under 20 var det och svettigt men jag gav mej ut iallafall (sedan tog jag en sval dusch och hoppade i säng och sov nån timme till ;-)).
Idag så har vi köpt virke och singel då vi passar på å snygga till lite när vi ändå gör om bron.
Med vi menar jag självklart att älsklingen står för musklerna, och jag hejandet :-D
Bara två kortsidor kvar sedan å gräva och sätta plattor på... ...men det får bli ett annat projekt.
Å en extra bonus är att de där hemska buskarna förhoppningsvis försvinner för gott :-p
1 liter rödvinbär plockade jag idag, finns mycket mer där de kom från så det är bara att fortsätta balansera och sträcka sig efter de fina rödabären. Bra balans/rörlighetsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar