27 augusti 2014

Ett steg i taget...

Nu känns det som min lilla omstart med kosten kan börja ge resultat,
imorse var vågen nere på samma vikt som innan helgens slarv.
Nu är det bara att vänta och se om det syns någonting på vågen på måndag =D








Har ett framsteg som jag tänker vara stolt över, igår så blev det lite för mycket till middagen
- så då beslutade jag mej för att jag inte fick äta nåt kvällsfika.
Och det var faktiskt inte så svårt, även om den vanan att tugga på något i tvsoffan sitter djupt rotad.
Jag nöjde mej med ett par koppar te och det fungerade alldeles utmärkt.
Så from nu kommer Lifesum hjälpa mej att se över mina intag, både kolisar och kalorier.
Säger Lifesum att jag ätit tillräckligt så har jag det (punkt).


Känns även väldigt skönt att ha kommit igång ordentligt med mina squats,
som jag får erkänna att jag slarvat med under semestern. fy mej! ;-)
Nästa steg är att sätta igång med magträningen igen, så tråkigt men välbehövligt.
Får försöka hitta på nån bra belöning om jag lyckas tjura på och hålla igång den rutinen i en månad, låter inte det som en bra idé? Frågan är bara vad jag ska hitta på för något =p








Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar