10 juli 2014

Morgonstund har guld i mun

Och så här i efterhand så känns det jävligt skönt att ha fått dagensträning avklarad,
medans det ännu var hyffsad temperatur ute.
Svetten rann på bra ändå och jag tror inte att ett pass i kväll skulle ge så mycket mer än värmeslag ;-)
Började lite försiktigt då det varit 1,5 veckas paus och det kändes riktigt bra.
Nu får sjukdomar hålla sig borta så jag kan få känna mej någorlunda förbered inför #LCHFloppet #förvarendaknubbigknodd.
Får försöka se till att få i mej lite extra vatten idag så kanske man inte blir fullt lika tagen i värmen,
Igår hade jag lp-skivor under armarna och det kändes ju lagomt fräscht,
så för första gången på väldigt länge visade jag mej offentligt i bara bikiniöverdel och shorts,
kändes jäkligt naket men inte fullt så hemskt som jag trodde det skulle kännas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar