15 juni 2014

Nu har jag skitit i den blå skåpet!

Och det va faktiskt inte så j-la illa.
Visst det var dumt, mycket dumt men jag lärde mej något 
som jag hoppas att jag ska ta med mej och använda mej av....

Socker! Det är INTE BRA för kroppen. (Punkt)
Idag så slank det ner en del onödigt då vi var ute på fotbollsmatcher halva dagen,
och det straffade sig ganska snabbt.
En liten löptur, med piggt huvud gav inte de resultat jag hade hoppats på.
Nä det va en kluckande skvalpande kropp med en klump i magen som kändes som om det där onödiga söta jag stoppat i mej var på väg ut igen, samma väg som det kommit in.
Nästa fotbollssamandrag tänker jag ladda med bubbel (vatten), ölkorv, goda ostar, smaskig salami...
...ingen hamburgare och ingen dricka.

Jag är inte stolt över kolis-svullandet, inte alls.
Men väldigt nöjd över att jag tog på mej löparskorna och gav mej ut.
Visst det var motigt och delvis obehagligt, så sockret är det bäst att tacka nej till.
Bara onödigt, det ger inget (näringsmässigt), jag kommer vara ovanligt hungrig imorgon, träningsmässigt var det en katastrof, och troligen så kommer jag att ha samlat på mej extra vatten i kroppen tills imorgon.

Nej tillbaka till den rätta kosten. 
Gör om - gör rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar