12 juni 2014

Du sommar tid nu kommer....

God morgon!
Idag är det store killens allra första skolavslutning.
Så jag har redan laddat för kvällens avslutning i kyrkan men min nya vita spets klänning från Zizzi,
känns lite trist att bara ha en klänning ett par timmar så jag kör hela dagen istället
+ att jag slipper stressa ikväll :-D

Tänk att tiden bara flyger förbi, tyckte nyss han började F-klassen,
och till hösten börjar förstaklass.
Nästa höst är det lille killens tur att börja F-klass.

Gårdagens lilla löprunda på 3,7 km var precis var kroppen klarade av så idag ska benen få en vilodag.
Får se om jag tar mej i kragen och kör lite magträning ikväll.
Jag borde jag vet och det är ju kul att man ser snabba resultat men ändå så svårt att få till, underligt det där =S
Vill jag inte ha en plattare och mindre fluffig magen kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar