19 maj 2014

It´s monday!

Jippie! Måndag igen!
Ny vecka, nya möjligheter!

Det känns faktiskt lite lättare med måndagar,
sedan jag bestämde mej att måndagar är bra :-D
Visst jag skulle gärna gosa ner mej i kudden en liiiten stund till,
men det känns ändå helt okey med måndagar.

Idag återgår jag till 16:8
= ingen frukost, lite extra vatten på fm och så en lite senare lunch kl 13, och så mat stopp kl 21.
Börjar bli lite smått desperat för att få vågen att visa de siffror jag vill se,
så nu tänker jag köra hårt på 16:8 + att jag ska försöka få till någon form av träning varje dag.

Ikväll så har jag bestämt att jag ska köra lite styrka hemma,
ben och mage får det bli och imorgon så blir det en liten joggingtur igen.
Ska försöka hålla hårt i varannan dag = jogging/löpning så kommer jag förhoppningsvis överleva Vårruset.
Det är inte så många dagar kvar nu =S och jag är inte alls i form.
Men än finns det tid, och jag har samma mål som förra året att ta mej runt joggandes,
inte stanna, inte gå utan jogga hur långsamt det än må gå.

Trevlig måndag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar