30 maj 2014

Beautifull morning?!

Hormonerna jävlas fortfarande med mej och jag känner men som ej boll runt magen.
Visst jag är inte pinnsmal annars heller, men nu är det extremt illa.
Som att gå om kring med en uppblåst badboll innanför shortsen, varken skönt eller särskilt snyggt =S
Hoppas det vill ge med sig snart, mitt hummör är lika vackert som min kroppshydda.

Gjorde iallafall stora hjärtat lite glad igår <3
Köpte en ny fin t-shirt till honom i storlek M, och vet ni vad den passade =P
Inte illa med tanke på att förr var det XL som gällde.
Tänk vad en fru kan ställa till  för sin man ;-)
Tvinga in honom i LCHF-säkten
och sedan dessutom lura honom å snöra på sig löparskorna.
Skämt åt sido så är han jätte duktig, även om det var jag som sparkade igång det hela.
Jag är stolt över min älskling <3
Och väldigt tacksam över att han finns här och stöttar upp sin tant när det behövs.

Snart är det helg hörrni =D?!

Ikväll tänkte jag snöra på mej löparskorna och ta en långtur.
Nu är det bara 10 dagar kvar till vårruset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar