14 april 2014

Will you?!

Igår så blev det träning iform av Zumba, och ikväll så ska jag ge mej ut i spåret och springa en sväng.
Har funderat litegran över det här med att springa med hunden, vi får se om jag vågar ;-p
Det är ju iallafall en väldig studs i lille pälsklingen sedan han kommit på att han kan hoppa.
Igår så trodde jag att det var safe att ha honom på altanen mendans jag skulle fixa med kompostgallret.
Så att man kan ha en liten säker zon där man inte behöver ha 100% koll på hunden hela tiden.
Men det tog inte långstund så såg jag plötsligt en liten blond hårtuss som for efter katterna i fullfart
nere på gräsmattan. Så kul de hade tillsammans, våra fyrbenta små tokar.
Har börjat och sukta lite efter nya löparskor, men vi får se om jag ska ta och dra ut på det lite.
Det kanske kan få bli en belöning sedan när jag kommer ner till två siffrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar