11 april 2014

Stolt över mej själv!

Ibland så är det helt okey att vara stolt över sig själv.
Är väldigt nöjd över att jag lyckades övertala latmasken innom mej,
all faktiskt ta och hoppa i mina sköna löpartights och ge mej ut i den underbara norrlänska våren.
Tänkte som så att om jag klarar av att ge mej ut i lättbåst kombinerat med regn och snö,
ja då kommer det nog bara bli lättare!
Långsamt gick det, och jag kände låren dallra för vajre stöt när foten tog i marken,
men jag fokuserade och så lyckades jag faktiskt ta mej nästan hela rundan runt.
även om det gick väldigt långstamt så jag skulle nog inte ha blivit förvånad
om det hade kommit någon pensionär med rullator och gått om mej ;-)
Ska jag va ärlig så slutade jag jogga för att benen blev så stela av kylan.
Men nästa gång så kan det ju bara gå bättre, eller hur :-D
Och jag tänkte inte ens på de där gamarna av bekymmer som cirklar över mitt huvud,
när jag var ute och sprang/joggade igår.
De var som bortblåsta, eller så gillade det helt enkelt inte vädret *ha*ha*

Idag när jag taggat ner efter gårdagens upprördhet,
så kommer jag ihåg varför jag inte mer än kallpratar om vissa typer av människor.
Dessa människor som är uppläxade till att låta som några pappegojor,
och de kanske inte har mer kompetens än så.

3 kommentarer:

  1. Hej! Va kul att jag får vara med på din blogglista! :) Du verkar ha ett fint projekt på gång. Vad gör det om det går lite långsamt eller du går lite ibland - det gäller att skynda långsamt och mittiallt är man längre än man trott. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat! Den bästa träningen är ju den som blir av :)

    SvaraRadera