15 april 2014

Pepp





Träningen börjar faktiskt arta sig för tant.
Har bestämt mej för att det är en seger bara att ha gett sig ut på löparrundan,
sedan om man måste gå lite så ja då har man ju ändå brännt mer kalorier än vad man skulle ha gjort
om man satt hemma i soffan, eller hur :-D

Så jag ser inte gårdagens träning som ett misslyckande utan en bra början.
Hade klätt mej för varmt, och så blev det bara blaj av löpningen.
Men jag testade och jag tog mej runt min runda på ena eller andra sättet.

Ikväll så blir det Zumba Core på WII spelet.
Blir mycket fokus på kordinationen så här i början,
men när man väl får till det så är det riktigt roligt.
Så det var en bra julklapp från älsklingen.
Till nästa jul så önksar jag mej ett löpband *ha*ha*
eller så får jag bara ta mej i kragen och snöra på mej skorna och ge mej ut
oavsett väder, temperatur och vind.
Bara man ser till att skydda utsatta delar lite extra så går det nog bra.
Har märkt att jag skulle behöva något som skyddar rumpan, och pärlan från vind och blåst.
Igår så blåste det en del, och det är inte så kul att vara kissenödig halva löparrundan.
Finns det vindtäta shorts tro? Måste nog ta och kolla upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar