28 april 2014

Ny vecka, nya möjligheter

Typ så känner jag mej måndag morgon.
Morgonhumöret är på max, och allt bara är jobbigt.
Men måndagar är junäven en liten nystart, en ny fräsch vecka med nya möjligheter.

Och idag är dag 1 med fakir. 
Har vägt och måttat mej i morse, så nu gäller det bara att följa planen och hoppas på resultat.
Testa kan man ju alltid, 5:2 var inte min grej då jag kompensations år dagen efter fastedagen.
Inte för att jag fick äta utan pga hungern.
16:8 är mer lämpligt, men vi mjukstartar lite så så länge jag känner att kroppen vaknar hungrig 
så blir det frukost-lunch-middag.

Det här är vad jag åt till frukost imorse: äggröra gjort på äggvitor (då gulorna hamnade i majonäsen igår, och det känns dumt att kasta fullt ätbar mat), två skivor skinka och en stor kopp varmt ingefärsvatten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar