16 april 2014

Det bidde ingen träning


http://www.bokus.com/bok/9789151847375/at-dig-ner-i-vikt-praktisk-viktminskning-for-feta-man-och-runda-kvinnor/
Däremot så kastade jag mej över mitt senaste Tradera fynd. Sten Sture Skaldemans bok: Ät dej ner i vikt.
Jag har väl hunnit läsa en 60 sidor och första intrycket av boken är att den är både underhållande & välskriven.
Känner att jag är lite extra peppad över mitt beslut att gå " all in" och köra fakir en stund efter påsk,
får att se om man kan dyka ner från denna envisa viktplatå och få en knuff i rätt riktning.
Frågan är ju igentligen vaför jag inte läst denna bok tidigare? :-D

Ikväll ska jag försöka mej på att ta mej i kragen och ge mej ut i spåret igen.
Känner att gårdagens vilodag med lite Skaldeman och Bigest Looser inte var helt bortkastat.
Tanten känner sig extra trött och seg, det är väl alla bekymmers gamarna som snurrar runt huvet som tar ut sin lilla rätt.
Bara att försöka se frammåt och göra sitt bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar